Kuasa Minda

Sedarkah anda, bahawa minda manusia mempunyai kekuatan yang hebat dan dapat digunakan untuk mewujudkan apapun jua impian anda dengan izin Allah..?
Pernahkah anda terfikir minda manusia mempunyai dimensi yang sangat luas?

 daya-kuasa-minda

Tahukah Anda ?
Menurut kajian ahli minda, kebanyakan manusia hanya menggunakan baru 10% daripada kemampuan mindanya. Ini bererti 90% Daripada mindanya tidak pernah digunakan langsung. Mengapa ini terjadi, jawapannya mudah sahaja, kerana kebanyakannya tidak tahu.

Mengapa tidak tahu?
Kerana tidak belajar, makanya tidak tahu. Tapi kini anda berpeluang untuk mengetahui dan menggunakan beberapa teknik untuk menggunakan 90 % lagi kemampuan minda anda. Teknik yang akan diajarkan sangat mudah untuk dikuasai. Bahkan untuk orang yang awam sekalipun.

Ramai orang mengaku menguasai dan pakar dalam kuasa minda dan ramai pula orang yang mengajarkan Kuasa Minda, namun pernahkah anda merasai kesan yang sebenarnya sesudah belajar kuasa minda  dari mereka..?

firman-pratama-telepati

Mengapa Hal itu terjadi..?
Kerana Para Pakar itu hanya tahu dari buku dan internet saja, dan tidak pernah mengikuti kursus/workshop Rahsia Kuasa Minda dari Seorang tenaga Pengajar yang telah diakui dan di iktiraf.

Namun, dalam kursus/workshop Rahsia Kuasa Minda yang saya ajarkan ini, Anda akan merasai, minda anda seluas angkasa lepas setelah melakukan teknik yang saya ajar……

RAHSIA DAYA KUASA MINDA (ALPHA MIND CONTROL) Ini adalah Rahsia Potensi Kuasa Minda Yang Disembunyikan Oleh Kebanyakan Mereka Yang Telah Berjaya, Ilmu Kuasa Minda Yang Bakal Anda Pelajari Ini  Mampu Mengaktifkan Sistem Magnet Rezeki & Mendorong diri Berjaya. Ya.. dengan izin Allah, apabila kita menguasai ilmu ini, kita mampu menjemput limpahan rezeki dan menempa lebih banyak kekayaan dan kejayaan apabila menggunakannya dengan cara dan konsep yang betul.

Dapatkan panduan ilmu-ilmu kuasa dalaman, kuasa minda dan pelbagai ilmu metafizik untuk mengubah kehidupan yang anda impikan. Insya-Allah , anda akan lihat kesannya dengan CEPAT !! lebih Jimat dan Murah berbanding belajar di luar.

amc-workshop

Anda akan didedahkan dengan cara mengaktifkan Kuasa Minda anda dan membangkitkan Minda Bawah Sedar untuk bekerja. Dalam Alpha Team Solutions ini diterangkan dan dipraktikkan bagaimana proses penggunaan RAHSIA DAYA KUASA MINDA yang tepat boleh digunakan untuk menarik apa jua impian. Ramai pengamal perubatan alternatif menggunakan kaedah Kuasa Minda. Anda juga boleh mempelajari bagaimana ingin menguatkan Aura Diri.

Anda perlu tahu..!!!

Bersama kami…

Satu-satunya di Malaysia bersama Alpha Team Solutions (ATS), Pusat Latihan dan Rawatan Minda. Marilah bersama-sama kami merealisasikan impian anda.

 Contact Us, click here

Leave a comment